Klantenservice

Hoe kan ik betalen?

Er zijn verschillende betaalmethode beschikbaar op waterpulse.nl. Je vind hieronder alle mogelijkheden.

  • iDeal
  • Creditcard
  • PayPal
  • Bankcontact
  • Overboeking

Met welke creditcards kan ik betalen?

Je kan betalen met de volgende creditcards

  • Visa
  • MasterCard
  • American Express
  • CartaSi
  • Cartes Bancaires

Ik heb voor een overboeking gekozen, wat nu?

Als je voor een overboeking hebt gekozen dan heb je tijdens het uitchecken een rekeningnummer en betalingskenmerk ingevuld. Het is belangrijk het betalingskenmerk exact over te nemen. De betaling wordt namelijk automatisch verwerkt. Klopt het betalingskenmerk niet, dan wordt het bedrag automatisch terug gestort.

Let op! De bestelling wordt pas verzonden nadat de betaling is ontvangen. Bij deze betaalmethode duurt het dan ook een paar dagen langer voordat je bestelling verzonden wordt.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending binnen Nederland is gratis. Verzending naar België is €5,-

Wanneer wordt mijn pakket bezorgd?

We sturen het pakket dezelfde dag op als deze voor 15.00uur besteld wordt. Deze wordt dan de volgende dag geleverd. Op zondag worden er geen pakket geleverd of verzonden, de bestelling komt dan een dag later.

Je ontvangt altijd een mail als je pakket klaar ligt voor verzending. Je ontvangt ook een mail met de track & trace gegevens. Zo weet je altijd wanneer jouw zending aankomt.

Op welke dagen wordt mijn pakket bezorgd?

Onze bezorg partner is PostNL, zij bezorgen van maandag t/m zaterdag.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja dat kan. We houden je sowieso per email op de hoogte tot je bestelling is verzonden. Je krijgt een mail bij het plaatsen van een bestelling. Vervolgens krijg je een mail als we je pakket versturen. Daarna krijg je een mail van PostNL met daarin de track & trace gegevens. Zo weet je precies wanneer je bestelling geleverd wordt.

Als je een account aanmaakt tijdens het uitchecken dan kan je ook nog op de mijn account pagina kijken hoe je bestelling er voor staat.

Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

Ja dat kan zo lang deze niet is verzonden. Je kan het beste even mailen of bellen. Zie voor de gegevens onze contact pagina

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja je kan je bestelling retourneren als de Waterpulse nog in het plastic verpakt zit. Je kan de waterpulse terug sturen naar:

Waterpulse.nl
Soldaatweg 28
1521RL Wormerveer

Graag het ordernummer in de zending vermelden

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Ja dat is geen enkel probleem. Via onderstaande link meld je je retour aan. Vervolgens krijg je van ons een retourlabel. Het is niet gratis om je bestelling retour te sturen, maar we willen de kosten graag met je delen. Daarom wordt er een bijdrage gevraagd van €3,- per retour. Je hoeft hier geen gebruik van te maken. Je kan je bestelling ook zelf retour sturen naar het adres op de contact pagina

Ga naar retourformulier

Is het retour sturen gratis?

Nee, de kosten voor het retour sturen zijn voor jezelf.

Tot wanneer kan ik mijn bestelling retour sturen?

Je heb 14 dagen bedenktijd. Binnen die tijd kan je het product zonder opgaaf van reden terug sturen. Ben je later dan de 14 dagen, neem dan eerst contact met ons op.

Staat het antwoord op je vraag er niet bij? Dan kan je ook altijd contact met ons opnemen. Vul hiervoor het contactformulier en je krijgt dezelfde dag nog een antwoord.